Dacă crezi că munca ta este dezgustătoare, atunci va fi cu adevărat dezgustătoare din cauza atitudinii tale față de ea. De fapt, dacă crezi că poziția ta este nedemnă de tine și, în general, e nasol, atunci gândește-te cum te caracterizează opinia ta personal? Până nu înveți să găsești plusuri în ceea ce faci, și chiar mai bine – să te bucuri de el, atunci vei continua să lucrezi într-o muncă plictisitoare care te enervează.
Când ajuți oamenii cu zâmbetul pe buze, ei își amintesc de tine. Și uneori clienții chiar știu să-i mulțumească angajatului din suflet pentru atitudinea umană și cordială.
La fel ca singurul client care a mulțumit unui lucrător al aeroportului cu un bacșiș de 3.000 de dolari pentru că a făcut tot posibilul să-l ajute să-și găsească mașina.
Radel Lofton a petrecut puțin peste o oră ajutându-l pe un frustrat, Shea Serrano, să-și găsească mașina în parcarea New South de la Aeroportul George Bush, Texas.
Radel Lofton s-a implicat activ în căutări și, în cele din urmă, a găsit mașina lui Serrano. „Desigur, ar putea cu ușurință să mă îndepărteze sau să-și exprime nemulțumirea, dar nu a făcut-o”, a spus Serrano.
Lofton recunoaște însă că l-a ajutat pe Serrano pentru că își imaginează perfect cum este să-ți pierzi mașina și să încerci în zadar să o găsești, deși, de regulă, personalul de la parcare găsește mașina unui client în 10-15 minute.
Serrano însuși spune că i-a dat lui Radel Lofton o sumă atât de mare pentru că a vrut să-i mulțumească și să arate cât de importantă a fost pentru el participarea ei sinceră la rezolvarea problemei.